elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

5 ianuarie 2013

Cartea lui Mirdad - Impresii

Asa cum va promiteam acum doua saptamani, am revenit cu impresiile despre 'Cartea lui Mirdad'. Este un roman cu caracter religios.
La recomandarea unui prieten (George), care imi urmareste de ceva timp blogul, m-am hotarat sa o citesc. Mi-a trebuit ceva timp pana sa ma autostimulez. In cele din urma am facut pasul, am lasat celelalte carti deja incepute :D si m-am apucat sa o devorez. Primele pagini mi s-au parut foarte captivante. Din pacate partea a doua a romanului si-a mai pierdut din savoare. Sau poate sunt doar eu de vina pentru ca nu i-am acordat suficienta atentie.
Oricum ideea e ca este o carticica care practic ne aminteste ca trebuie si putem sa fim mai buni. Ca facem multe lucruri poate din orgoliu si ar trebui sa fim mai buni unii cu altii, sa ne ajutam aproapele si nu numai, si sa fim mai increzatori in noi si in Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...