elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

13 martie 2012

Omul care rade - Citate

"Un bătrân e o ruină gânditoare."

"Zambetul seamana ca o simtire, pe cand rasul are in el uneori un refuz."

"Nu dispretuiesti totdeauna ceea ce-ti face sila." 



"Scuiparea unei cugetari te usureaza, lupul isi usureaza inima prin urlet, oaia prin lana, padurea prin pitulice, femeia prin dragoste, iar filozoful prin maxime."


"Sunt prea batran ca sa mai plac femeilor, dar sunt prea bogat ca sa le platesc."


"ce se spune despre regi se spune si despre valuri, esti poporul lor, esti prada lor, le induri toate nebuniile."


"O nenorocire o aflii totdeauna prea departe"


"A gandi cum nu trebuie inseamna sinucidere pentru suflet."


"Cine e mama privilegiului? intamplarea.
Si cine e fiul? Abuzul."

3 comentarii:

  1. Buna! Am si eu o intrebare:tu cum iti alegi cartile pe care le citesti?ti le recomanda cineva? de exemplu eu vreau sa ma apuc sa citesc si nu stiu cu ce fel de carti sa incep.astept raspunsul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Cartile pe care le citesc le aleg in functie de mai multe criterii:
      - dupa recomandari (am citit cel putin cate o carte recomandata de fiecare prieten)
      - ce am prin biblioteca(asa am inceput eu sa citesc:D, am luat carti din biblioteca proprie si le citeam chiar daca nu-mi spunea nimic numele lor sau ale autorilor, pe atunci nu aveam prea multe)
      - uneori mai caut pe net carti care merita sa fie citite;
      - carti care s-au ecranizat si mi-au placut destul de mult ecranizarile;
      - si sa nu uitam cartile din lectura obligatorie pentru scoala ;)

      E important sa le citesti pe cele din lectura obligatorie pentru scoala, iar dupa aceea sa cauti recomandari in functie de varsta si preferinte. Daca vrei sa iti recomand ceva intra pe id-ul sheherezada_stories pe yahoo si vorbim mai multe. Iti recomand sa citesti cartile din lista de carti preferate de pe blog(dar acum nu-ti cunosc varsta si preferintele si nu-ti pot garanta ca-ti vor fi pe plac, iar unele din ele sunt mai grele pentru un incepator). Eu una am inceput cu Mizerabili de Victor Hugo. Sper sa te fi lamurit :D. Lectura placuta!

      Ștergere
  2. Multumesc pt raspuns! sa sti ca ai facut o treaba minunata creand acest blog mai ales pt cei dornici sa citeasca!

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...