elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

6 ianuarie 2010

Invitatie la vals - Rezumatul romanului

„Totul s-a sfîrşit: nu-mi rămîne decît să mă sinucid.” – Cu aceste cuvinte incepe romanul al carui nume este inspirat de piesa lui Weber, „L'invitation à la valse”.
Tudor, un student la drept, privea relatiile cu fetele ca pe o joaca. Nu investea niciodata sentimente intr-o relatie, oricat de frumoasa era fata respectiva. Avusese la viata lui parte de multe fete, asta datorita charmului de care dispunea. Era singur la parinti si destul de rasfatat. Studia dreptul la Bucuresti.

Desi nu-si dorea sa se implice intr-o relatie serioasa, isi face una aproape fara sa vrea. Isi pune in minte sa o cucereasca pe vecina de camera, pe Mihaela(sau Micaela/Michaela cum este numita in anumite variante ale cartii) care ii facuse o impresie destul de placuta. Incepe prin scrierea unor scrisori de dragoste care la inceput ii sunt inapoiate insa pe parcurs ii sunt acceptate. Acest joc tacut al lor are rolul de a pregati terenul de lupta. Ceea ce-l indemnase pe Tudor sa lupte fusese reticienta cu care privea Mihaele lucrurile. Parea greu de cucerit. Inca din primul moment ea reprezentase pentru el mai mult un teritoriu necunoscut pe care dorea cu orice pret sa-l cucereasca.
Si reuseste in cele din urma. Ea ii cade in brate. Se indragosteste de el, desi simte o oarecare raceala la el, nutreste speranta ca va reusi sa-l faca sa devina al ei. In cele din urma i se daruieste. El ii face tot felul de surprize. Se duc impreuna la mare, unde are loc prima cearta. Pentru a se impaca el ii face o surpriza, o mica excursie la Constantinopol.
La intoarcere el realizeaza cat de mult se apropiasera si ii e teama sa nu se indragosteasca si sa-si doreasca sa ramana cu ea, asa ca pune capat relatiei. Ii scrie o scrisoare de adio. El spera ca ea sa-i cada la picioare si sa-i ceara iertare in caz ca-i gresise cu ceva. Oricum sa reactioneze cumva. Insa Mihaela nu face absolut nimic. Tacerea ei il face sa se manieze si ii mai trimite o scrisoare prin care o anula pe prima zicand ca prima fusese doar un test, pe care datorita lipsei de reactie il picase, si o invinovateste pe ea pentru distrugerea relatiei. Nici la cea de-a doua scrisoare nu primeste nici un raspuns.
El pleaca in vacanta la tara. Acolo realizeaza ce reprezinta Mihaela pentru el si se intoarce in Bucuresti cu speranta sa o poata gasi si casatori cu ea. O gaseste printr-un noroc. Ramasese insarcinata cu el, insa era foarte dezamagita de atitudinea pe care o avusese el. Cum se despartise de ea stiind foarte bine cat de mult il iubea ea.
Desi accepta sa se casatoreasca cu el, ea ii pregateste o razbunare. Pierderea sarcinei va face razbunarea si mai posibila. Ea are intentia de a-l insela si parasi pe sotul ei, insa planul ii este dat peste cap. Are un accidentde masina tocmai in momentul cand se intalnise cu eventualul amant. Bineinteles ca Tudor crede ca ea il avusese deja amant asa ca o paraseste si o obliga sa se casatoreasca cu amantul ei.
Aceasta casatorie o va ruina pe Mihaela. Ea il iubea in continuare pe Tudor, iar faptul ca el apare in postura unui inger pazitor si ocrotitor al familiei ei o pune in imposibilitatea de a mai trai o viata linistita asa ca in cele din urma se va sinucide lasand in urma un singur bilet de adio lui Tudor, caruia ii explica tot ceea ce traise ea. Fericirea de dinainte de prima despartire si chinul de dupa divort. Atunci realizeaza si Tudor cat de mult o iubise si cat de mult rau ii facuse, iintentionat. Desi nu crezuse ca o va aduce in aceasta situatie, el fusese cel care o impinsese sa faca pasul. Asa ca hotareaste ca nici el nu mai are nici un rost pe pamant si se sinucide la randul lui.

147 de comentarii:

  1. Intr-adevar este o poveste cutremuratoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. da da e frm:))


    dar putea se sf j ea altfel8-|

    :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca mai avea acelasi farmec fara finalul acesta tragic. E ca in viata reala. Nu totul se temina frumos, si totusi nu trebuie sa disperam, ci sa ne bucuram clipele placute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand dragostea iti ia mintile....se intampla ca in povestea asta. Si eu care ziceam ca doar Romeo si Julieta au fost doi prosti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nah, Romeo și Julieta sunt cei mai mari 2 prosti din literatura universala, cartea asta îl are doar pe Tudor care e plin de el și pe Mihaela care vrea dreptate dar nu o primește

      Ștergere
  5. Chiar imi place romanu` asta..finalul e cam aiurea!:(

    RăspundețiȘtergere
  6. da am citit krtea .este o poveste de dragoste ,romantica ,cutremuratoar q un sfarsit tragic.daca tudor nar fi fost atat de incapatanat sa o aiba pe mihaela la picioare poate nu sar fi sfarsit asa.mia placut fr mult krtea ji vo recomnad

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasa carte...pacat ca se termina atat de tragic...recunosc ca am plans pe parcursul lecturii:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte frumoasa cartea,e preferata mea,are o poveste foarte frumoasa si impresionanta,care uneori iti da palpitatii

      Ștergere
  8. Da, este o carte frumoasa si este greu sa nu te impresioneze povestea celor doi protagonisti. Ma bucur ca v-a placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atat de frumos ! desi acum niciun baiat nu mai pune seriozitate in relati :(( <3

      Ștergere
    2. Eu cred ca e invers ;(

      Ștergere
  9. Extraordinara carte cu exceptia finalului atat de neasteptat mai ales din partea ei.cu toate astea imi place stilul de a scrie a lui mihail drumes...

    RăspundețiȘtergere
  10. da ...tocami am terminat-o.am citit-o la indemnul unei colege de clasa....si s-a dovedit a fi pe placul meu,poate cu mult peste asteptarile mele.impresionant.si finalul este pe masura intregii povesti de dragoste...daca s-ar fi terminat tipic,impacandu-se si traind fericiti,nu m-ar mai fi impresionat atat (pun pariu ca nici pe voi),si Mihail Drumes nu s-ar mai deosebi de ceilalti scriitori prin stilul propriu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos romanu'...pacat k s'a terminat asa de trist:(..."M'ai invitat la vals...M'ai invitat la moarte":((...

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte tare cartea...este una dintre acele carti pe care le-amcitit cu ''pofta''....dar fe fata nu o chema micaela...in carte asa scrie:-p

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu prea va inteleg comentariul, domnule/domnisoaro Anonim. S-a strecurat cumva o greseala in textul meu? Am scris Micaela pe undeva? sau care e neintelegerea? Daca mai reveniti pe blog v-as ruga sa clarificati ce ati spus. Va multumesc.
    Ma bucur sa vad in primul rand asa de multi cititori, si in al doilea rand ca v-a placut lectura acestui roman. Asta inseamna ca inca mai exista oameni sensibili pe pamant, nu ca m-as fi indoit vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am citit si eu cartea,am terminato cand eram la mare in camera,miau dat lacrimile,totu zicea cineva de aici ,ca nu era la fel dak nu se termina asa
    PS:nu privi inapoi,bucura-te de momentele petrecute alaturi de cea/cel drag/a

    RăspundețiȘtergere
  15. este foarte interesant romanu....si chiar real.ptr ca si in realitate se intampla asa ceva:(:((

    RăspundețiȘtergere
  16. super cartea ....
    e incitanta....emotionanta...intr-un cuvant o carte ce merita citita:X

    RăspundețiȘtergere
  17. da asa este cartea e soooper...chiar merita citita!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. domnu' anonim se referea la faptul ca pe fata o cheama micaela [asa este scris in carte] ,nu mihaela ...oricum nu are o importanta f mare :)
    superba cartea :x

    RăspundețiȘtergere
  19. Serios? Habar nu aveam... Eu una cred ca am citit o copie gresita a cartii in care numele fetei era Mihaela. Am citit-o in format electronic asa ca se poate ca cel care a tehnoredactat-o sa fii omis lucrul acesta. Oricum asa cum ai zis si tu, conteaza prea putin asta.

    RăspundețiȘtergere
  20. Baa e bun rezumatu asta ?! :-?

    RăspundețiȘtergere
  21. Suficient de bun incat sa te determine sa citesti cartea.

    RăspundețiȘtergere
  22. F tare kartea pacat ca se termina asa am citito si v-o rcomand io un pusti de 13 ani
    :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Rezumatul este destul de reusit dar va recomand cartea...daca reusiti sa treceti de primele pagini, care sunt destul de plictisitoare avand in vedere ca tudor isi face o autocaracterizare destul de monotona, cartea va deveni o adevarata placere
    Te surprinde intr-un mod placut iubirea lor , dar te si intristeaza finalul din care cred ca sunt f multe de invatat;)

    RăspundețiȘtergere
  24. E intradevar superba! Nu am cuvinte mi-a recomandat-o si mie cineva si eu la randul meu o recomand altora!

    RăspundețiȘtergere
  25. E superba cartea ....imi aduc amite cat am putut sa plang la final:(

    RăspundețiȘtergere
  26. cartea e minunata, merita citita. REcunosc ca ma plans pe parcursul cartii, mai ales la final in scrisoarea de adio lasata de michaela lui tudor

    RăspundețiȘtergere
  27. consider ca aici se poate aplica foarte bine zicala "SFARSITUL INCORONEAZA OPERA"

    RăspundețiȘtergere
  28. De acord cu tine! Sfarsitul depaseste orice asteptari. O carte care nu dezamageste.

    RăspundețiȘtergere
  29. din partea mea pot chiar sa spun k e plictisitor ... adica HELAAAUUUU suntem in 2011 !!! Romania trezestete cn mai citeste aja cv? =)) oricum.. rezumatu` e destul de bun.. am luat 10 pe el aja ca mersii..:)) [profa chiar a crezut k l-am citit] =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai fi citit cartea, ai fi tras singur/(a) o concluzie pertinenta, cartea nu este deloc plictisitoare, iar tu nu stiu cum ai putut lua 10 in conditiile in care nu stii sa scrii corect...
      Dar, asta e Romania in 2011, 2012...

      Ștergere
    2. ce scoala fac unii in ziua de azi

      Ștergere
  30. :) Nu e chiar atat de plictisitoare, iar finalul e super. Uite iti propun sa o citesti si sa revii sa ne zici daca ti s-a parut tot plictisitoare.

    RăspundețiȘtergere
  31. Dar Tudor chiar se sinucide?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. practic e final deschis, dar da, in opinia mea se sinucide. (si am citit de 2 ori cartea)

      Ștergere
  32. Prin "Adio!..." de la final cam asta ar insemna. Nu se asista propriu zis la sinuciderea lui, nici nu s-ar putea, avand in vedere faptul ca romanul este scris din perspectiva lui Tudor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Defapt nu e "Mihaela",ci"Michaela".

    RăspundețiȘtergere
  34. E superb romanul.Cititorului ii sunt transmie gandurile si sentimentele de dragoste.Ador cartea,datorita povestii de dragoste.:-< :x

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu am citit o varianta electronica in care numele era trecut gresit, Mihaela. Dar oricum e bine de stiut!

    RăspundețiȘtergere
  36. Prea frumoasa cartea pacat k s-a sfarsit asa ce nu inteleg este faput de ce vroia Mihaela sa se rtabune pe el prin divort...Ar fi frumos dak ar iesi un fil dupa cartea asta :x:X:X

    RăspundețiȘtergere
  37. am citit-o si mia placut foarte mult.chiar am plans la sfarsit..daca ma vedea cineva atunci cand plangeam ma credea nebuna...
    la mine doamna de limba romana mia dato so citesc si la inceput chiar este plictisitoare....dar ultimele vorbe a lui tudor si acuma le am in minte....si in cartea aia numele fetei era mihaela....

    RăspundețiȘtergere
  38. Si pe mine m-a emotionat pana la lacrimi, si cred ca pe majoritatea cititorilor/cititoarelor... E o carte care chiar fascineaza prin povestea ei. Ma bucur pentru faptul ca si tie ti-a placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Doamne,romanul aceasta m`a emotionat cel mai mult.Tin minte k trecuse cam 3 zile dupa ce il citisem...nu puteam sa`mi i`au gandul de la poveste.Impresionant.Drumes THE BEST!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest roman a fost printre cele mai bune pe care le-am citit de-a lungul vieții. Recomand tuturor celor care citesc acum acest comentariu. Este un bun roman psihologic, care are toate elementele unei povești bine concepute. În această carte se remarcă amprenta unică a autorului și spiritul ludic desăvârșit.

      Ștergere
    2. Acest roman a fost unul dintre cele mai bune pe care le-am citit în viața mea. Îl recomand tuturor celor care citesc acum acest comentariu. Este o poveste unică, asupra căruia se regăsește amprenta și ludicitatea autorului Mihail Drumeș.

      Ștergere
  40. Beleaaaaaaaaa ...... eu trebuia sa scriu pt la romana ... si .... e belea...... ceva de genu am patit si io ... da ... nu mam sinucis si nici ia....

    RăspundețiȘtergere
  41. :) E bine pentru ca ai gasit alta cale pentru a-ti rezolva problema cu prietena ta.

    RăspundețiȘtergere
  42. si eu as vrea sa ii ofer cartea iubitei mele..dupa cometantarii/rezumat pare destul de potrivita..sentimentala,bine pusa la punct insa daca mai stiti ceva carti asemanatoare nu m-as supara sa imi ziceti:)

    RăspundețiȘtergere
  43. Este o carte superba, cred ca ar fi un cadou foarte apreciat. Iti mai recomand doua carti, dar cred ca tot "Invitatie la vals" ar fi cea mai potrivita alegere. Ii poti oferi "Portretul lui Dorian Gray" de Oscar Wilde care cuprinde foarte multe fraze memorabile. O alta recomandare ar fi "Torentele vietii" de Marie Desmarest tot roman de dragoste si tot foarte indragit de multi cititori.

    RăspundețiȘtergere
  44. Foarte aiurea finalul :(..mi-ar fi placut sa aiba Happy End .. :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Mda..Am citit-o si am plans .
    Si sunt foarte uimit ca in ziua de astazi sunt asa multi care citesc...o sa imi ramana Tiparita in minte pentru mult timp aceasta carte . Sfarsitul m-a ....
    De Drumes am mai citit si Elevul Dima dintra saptea ...si aceea a fost " Buna " ..multa actiune . ! Bafta . Liviu

    RăspundețiȘtergere
  46. Da, intr-adevar mai sunt si oameni pasionati de lectura. Eu nu am citit inca Elevul Dima dintr-a saptea desi am auzit ca e o carte buna asa cum ai zis si tu. Nu am reusit sa fac rost de ea. Cu prima ocazie o voi citi. O zi buna tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  47. A fost cea mai geniala carte pe care am citit-o vreodata! Chiar merita citita !

    RăspundețiȘtergere
  48. abia am terminat'o de citit, e o carte superba, nu prea imi place lectura, dar in ultima vreme m'am pus pe citit, si pot spune ca e singura carte care m'a facut s'o citesc fara sa sar un rand sau macar o pagina. E o poveste cu un final tragic..dar pe cat de tragic finalul, pe att de frumoasa povestea de dragoste a celor doi..

    RăspundețiȘtergere
  49. Daca v-a placut "Invitatie la vals" cred ca v-ar placea si "Dama cu camelii"-Alexandre Dumas-fiul sau "Castelul din Carpati"-Jules Verne. Sunt tot povesti emotionante, diferite de romanele siropoase din ultima vreme. Si daca tot m-am apucat de recomandari, va spun si de prima carte a noii trilogii scrise de Stephenie Meyer, "Gazda". Are un final fericit dar este o carte destul de emotionanta(chiar daca este un SF la baza). Enjoy...

    RăspundețiȘtergere
  50. Multumim pentru recomandari. Dintre recomandarile tale n-am reusit sa citesc inca "Gazda" de Stephenie Meyer, si sunt convinsa ca e o carte buna, abia astept sa fac rost de ea.

    RăspundețiȘtergere
  51. Wow.....ce final!!!.....imi place romanul acesta:)

    RăspundețiȘtergere
  52. sunt diferite variante ale cartii..toate cu acelasi continut dar numele fetei se schimba ba Mihaela ba Michaela sau Micaela...asa ca nu conteaza..importanta e cartea si cat de frumoasa este povestea de dragoste traita de cei doi!:D

    RăspundețiȘtergere
  53. fratilor....astai rezumatu bun?:)))k am nevoie neaparat d el :O

    RăspundețiȘtergere
  54. este bun... dar nu suficient. ar trebui sa citesti totusi cartea pt a fi sigur, nu? :P

    RăspundețiȘtergere
  55. TARE!!!!!!.....macar am referatu la romana :D

    RăspundețiȘtergere
  56. Cine o citit cartea sa imi spuna cum o chema totusi pe prietena lui Tudor??..

    RăspundețiȘtergere
  57. Ti-a raspuns un cititor mai sus : "sunt diferite variante ale cartii..toate cu acelasi continut dar numele fetei se schimba ba Mihaela ba Michaela sau Micaela...asa ca nu conteaza..importanta e cartea si cat de frumoasa este povestea de dragoste traita de cei doi!:D "

    Varianta pe care am citit-o eu era cu Mihaela. :)
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  58. Am fost ft impresionata)simteam shi eu acele emotii pe care le simteau shi eroii) A fost cea mai tare carte pe care am citit-o

    RăspundețiȘtergere
  59. am citit cartea acum 20 de ani.anul acesta am recitit-o cu aceiasi placere si acelasi interes.o recomand tuturor.comentariul de aici este bun.

    RăspundețiȘtergere
  60. sunt clasa a6a si a trebuit sa citesc catrea pt scoala.a fost o poveste interesanta care mi-a placut , dar cred ca trebuia sa o citesc mai tarziu.si mihaela si tudor erau foarte orgoliosi(tudor il consider putin nesimtit).in carte am gasit niste parti , mai ales la inceput care nu ar fi recomandate unui elev de 11 ani (actual2).povestea are are un sfarsit targic, dar foarte potrivit ei.important este ca mie personal mi-a placut si am citit-o cu placere

    RăspundețiȘtergere
  61. Da, ai dreptate. Ar cam fi de nivelul liceului, dar oricum e bine ca ai inteles in mare care e povestea si nu te-ai pierdut in lucruri mai greu de inteles....

    RăspundețiȘtergere
  62. offf, oare ce nota as lua pe el :))

    RăspundețiȘtergere
  63. Eu stiu?!
    Mai sus, spunea un alt comentator ca ar fi luat 10 pe el:)) Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  64. O carte foarte tare,dar si trista ,as putea spune chiar ca poate semana cu episoade din viata multor cupluri din viata de zi cu zi

    RăspundețiȘtergere
  65. nu am citit cartea, dar imi place rezumatul cred k o s-o citesc;))

    RăspundețiȘtergere
  66. e fb rezumatu...dar depinde de profa de rom...a mea e cam severa si tine mult la detalii asa ca cititi cartea ca este frumoasa ckiar si pentru baeti..

    RăspundețiȘtergere
  67. o poveste de dragoste superba la care oricine ar visa sa fi iubit si sa iubesti ca in cele mai frumoase filme de dragoste...oricum tudor si-a dovbedit dragostea catre mihaela atunci cand a hotarat sa se sinucidea pt a fi alaturi de ea si in viata de dincolo..cea mai frumoasa carte like !!:)

    RăspundețiȘtergere
  68. Foarte frumoasa carte...e printre preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
  69. ce viata de dincolo? k dak te sinucizi te duci in iad:)).....nu am citit cartea...doar rezumatu...mm mi se pare interesant....dar se termina naspa...se sinucid amandoi si pff..ce au realizat?

    RăspundețiȘtergere
  70. eu una cred ca moartea nu e o solutie de a rezolva un conflict ;) daca ai avea rabdare...totul sar sfarsi cu bine....asa ca orisine citesste comentariul meu sa il aplice...;)pentru ca nu trebuie sa iti pierzi sperantele.....ai rabdare ca timpul rezolva totul...;)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  71. Un roman in care iubirea si tristetea se impletesc.Un roman in care autorul ne transmite faptul ca dragostea poate fi amara, intrucat putem intalni o fata in care ea poate deveni o eroina dilematica,osciland intre sentimentele celor doi baieti care se pot indragosti nebuneste de ea.

    RăspundețiȘtergere
  72. tare carte dar si trista sunt marius si va pup:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Marius! Este intr-adevar trista :(, dar fiecare lucru cu farmecul lui...

      Ștergere
  73. buna chiar e trista povestea orcum eu mutumesc domnului sau doamnei care la postat caci aveam mare nevoie de el pt la sc

    RăspundețiȘtergere
  74. Frumoasa, iubeam cartea pana sa ajung la sinucideri. Sunt complet de acord cu parirea unora atunci cand spun ca "daka fiecare poveste de dragoste ar avea final fericit n-ar mai exista acel suspans care face o astfel de carte buna". Cu toate astea nu suport sinuciderea si moartea in general.

    RăspundețiȘtergere
  75. A mistake. Nu se stie daca el se sinucide sau nu. Cartea are final deschis.

    RăspundețiȘtergere
  76. rezumatul e lipsit de detalii... am citit cartea inaintea rezumatului si am trait alaturi de Mihaela si Tudor o cutremuratoare poveste de iubire, asteptand in suspans ce intamplare o sa-mi aduca urmatoare pagina. Cititi cartea , o sa va lase fara cuvinte:)
    :X

    RăspundețiȘtergere
  77. eu am citit-o de trei ori si de fiecare data am plans :)) este o carte frumoasa, trista, dar frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  78. a fost super ... desi am citit cartea asta de mai multe ori tot nu ma pot satura ... e superba

    RăspundețiȘtergere
  79. Cartea este mult mai detaliata va explica si cine esti asa zisu' "amant" :)

    RăspundețiȘtergere
  80. este una din cartile care merita citite....iar cine o citeste ... nu o sa regrete deloc. nu apierdut nici timp si nici altceva. in schib a citit o poveste de dragoste namaintalnita din mai multe puncte de vedere. putine carti se poate compara cu acesta!!!!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  81. Eu am citit toata cartea si sinccer, nu mi-a placut deloc. E un roman ciudat.

    RăspundețiȘtergere
  82. merita citita ,pt cultuara generala

    RăspundețiȘtergere
  83. Foarte frumoasa dar si trista...mai ale sfarsitul care m-a facut sa plang

    RăspundețiȘtergere
  84. Desi nu e considerat un roman ,,bun'', l-am citit de vreo 6 ori, de fiecare data cu aceeasi placere.

    RăspundețiȘtergere
  85. Foarte interesant acest roman . Povestea de dragoste intre Tudor si Micaela e una frumoasa , dar si trista . Aceasta este o poveste de dragoste adevarata .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar ca de cele mai multe ori cei doi realizeaza mult prea tarziu lucrul acesta...

      Ștergere
  86. Frumos roman imi place dar se termina trist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aproape tot ce e frumos are un final trist/tragic. Asta nu inseamna ca nu trebuie apreciat.

      Ștergere
  87. bravo aluia care a sc rezumatu ca mie imi este lene sa citesc romanul asa ca citesc doar rezumatul si gta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu as putea spune ca sunt mandra de asa ceva. Eu as fii vrut sa incurajez lectura cu acest blog, nu sa o comprimit. :)

      Ștergere
  88. Vorbele:^^Totul s-a sfarsit nu mai ramane decat sa ma sinucid^^zice tudor sau mihail drumes

    RăspundețiȘtergere
  89. Foarte frumos :) Am citit de 3 ori cartea , si de fiecare data m-a emotionat pana la lacrimi. Si felicitari, ai facut un rezumat foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos pentru aprecieri si te mai astept pe blog!

      Ștergere
  90. mersi am reusit sa imi fac tema

    RăspundețiȘtergere
  91. O sa fie utila pentru mine la romana

    RăspundețiȘtergere
  92. Foarte frumoasa povestea dar si foarte trista...cu un final tragic. Insa asta e viata ..e ca in poveste...traieste clipele frumoase
    "Traiestie fiecare secunda de parca ar fi ultima"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trista dar adevarata sau realista cum imi place mie sa spun. Parerea mea este ca tocmai aceste carti care iti ofera o particica de realitate sunt cele mai reusite. Viata iti ofera multe, atat lucruri frumoase cat si tragice. Trebuie sa le tratam pe toate ca atare: sa acceptam tragediile ca fiind o parte a vietii si sa impartim bucuria de care avem parte si cu altii.

      Ștergere
  93. Am vazut ca unii dintre voi a-ticitit-o de mai multe ori , si ca v-a placut si ca a-ti plans ; cititi si "Elevul Dima dintr-a saptea"(scrisa tot de Drumes) o sa va placa si o sa plangeti iara

    RăspundețiȘtergere
  94. E foarte fain rezumatul ;)

    RăspundețiȘtergere
  95. Aceasta carte este una dintre cele mai superbe ..Are la baza o poveste de dragoste, cu un final tragic care ne starneste curiozitatea de a o citi . Sunt multi care se pripesc si auzind doar titlul ''Invitatia la vals'' doresc sa creada ca este doar o poveste stupida ca toate celelalte . Acest rezumat este indeajuns de convingator la INDEMNUL de a citi romanul !! Nu pierdeti o asa ocazie ..poate o sa regretati ca nu ati citit-o !! Bravooo .. :* :*

    RăspundețiȘtergere
  96. daca nu facea tudor prima greseala sa ii trimita scrisoarea nu se intampla asa

    RăspundețiȘtergere
  97. E foarte tare,desi a facut-o sa se sinucida,mai apoi a facut un gest demn pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  98. Cred ca sunt singura careia nu ai place cartea asta :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost frumoasa cartea, dar daca ne gandim putin caracterul personajelor lasa mult de dorit. Amandoi sunt mandri, egoisti, razbunatori, narcisisti chiar .... iar lipsa de comunicare (tot din cauza mandriei) duce la dezastre ireparabile si inexplicabile. Parerea mea sincera este ca copii pot trage invataturi nepotrivite din aceasta carte, este mai mult o carte pt adulti.

      Ștergere
  99. Domnule autor Mihail Drumes, sunte-ti in viata?

    RăspundețiȘtergere
  100. super roman, pina la lacrimi.

    RăspundețiȘtergere
  101. super cartea in viata nu e bine sa te joci cu sentimentele ca o sa pierzi

    RăspundețiȘtergere
  102. ca toate romanele lui drumes si acesta are un final tragic, pacat. eu cred ca acest roman ne invata sa fim mai buni, sa iubim mai mult sa ascultam si parerea celuilalt si apoi sa actionam

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...