elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

18 ianuarie 2010

Amurg - Amintiri legate de citirea cartii


Iata-ma ajunsa sa citesc si romane cu vampiri, nu ca ar fii primul. Dar poate varsta e putin mai inaintata pentru a lectura astfel de carti... cu toate astea ador sa citesc astfel de carti care te transpun intr-o lume ireal de frumoasa... o lume care pentru cateva clipe chiar iti da senzatia de veridicitate.
Am vazut de curand "New moon", ecranizarea dupa romanul "Luna noua" de aceeasi autoare si din aceeasi serie si am fost atat de fascinata de poveste incat mi-am dorit sa citesc romanele. Abia astept sa citesc "New moon" sau "Luna noua". Pentru cei care doresc sa citeasca cartile in format electronic sa ma contacteze la adresa de mail sheherezada_stories@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...