elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

22 ianuarie 2010

Luna noua - Amintiri legate de citirea cartii

De curand am vazut ecranizarea romanului. Mi-a placut atat de mult incat mi-am propus sa citesc si romanele. Undeva in sufletul meu am ramas aceeasi visatoare din timpul liceului. Asadar "Luna noua" este un roman pe care eu una il recomand indeosebi adolescentelor. Credeti-ma pe cuvant nu veti regreta! Povestea de dragoste a celor doi protagonisti: Bella si Edward, demonstreaza inca odata ca "ochii care nu se vad nu se uita" daca exista dragoste. Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...