elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

11 ianuarie 2010

Adam si Eva - Amintiri legate de citirea cartii

Este o carte care trezeste in tine sentimente noi. Te face sa te gandesti mai bine cum ar trebui sa actionezi in anumite situatii din viata ta. Practic in ea se afla mesajul de a lupta cu destinul orice ar fii. Sa nu crezi in destin mai mult ca in propriile forte. Cel putin asta am inteles eu. E o carte impresionanta, asadar o recomand cu mare placere si astept sa-mi impartasiti parerea.

2 comentarii:

  1. Ca sa fiu sincera cu tine, probabil m-au mai plictisit unele momente din carte, dar nu foarte mult, romanul fiind mic nu prea am avut timp:)

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...