elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

29 ianuarie 2010

Eclipsa - Citate

"Dacă totul ar pieri şi n-ar rămâne decât el, eu aş continua să exist; iar dacă totul ar rămâne şi el ar fi nimicit, universul s-ar transforma într-o uriaşă lume străină mie şi mi s-ar părea că nu mai fac parte dintr-însa!"

"Sunt... mişcări gravitaţionale. Când o vezi pe ea, este ca şi cum nu te mai susţine pământul. Ci o face ea. Şi nu mai contează nimic mai mult decât ea. Şi ai face orice pentru ea, ai fi orice pentru ea. Devii ceea ce are ea nevoie - protector, amant, prieten sau frate..."


"Unii spun ca lumea va sfârsi în flacari,
Altii spun ca în gheata.
Din ce-am gustat eu din dorinta ,
Îi cred pe cei ce spun de flacari.
Dar daca ar fi sa pier de doua ori,
Cred ca am învatat destule despre ura
Ca sa spun ca pentru distrugere
E la fel de buna si gheata
Si ar fi suficienta."

"Daca am putea sa-ti îmbuteliem norocul am avea în mâna o arma de distrugere în masa."

"Ma întorc în curând asa ca nu o sa ai timp sa-ti fie dor de mine. Ai grija de inima mea - am lasat-o la tine."

"Tu esti... ei bine, nu chiar dragostea vietii mele pentru ca ma astept sa te iubesc mai mult decât
atât. Dragostea existentei mele."

"M-am dovedit a fi mai norocoasa decât as fi meritat. Emmett este tot ce mi-as fi dorit daca m-as fi cunoscut suficient de bine încât sa stiu ce sa cer de la viata."

"Esti prea tânara sa-ti dai seama ce vei vrea peste zece, cincisprezece ani - si prea tânara sa renunti la tot fara sa te gândesti bine înainte."

"Nemiscarea era pasnica -nu ca acel calm dinainte de furtuna, ci ca o noapte senina neatinsa nici macar de visul unei furtuni."

"Tu esti singura care mi-a atins vreodata inima. Va fi mereu a ta. Dormi, unica mea dragoste."

"Stiam exact ce-mi doream, dar dintr-odata mi s-a facut groaza sa obtin lucrul acela."

"Nu se mai casatoreste lumea la optsprezece ani! Cel putin nu oamenii destepti, responsabili, maturi!"

"Pentru a întelege cu adevarat de ce, trebuie sa privesti lumea
dintr-o perspectiva diferita. Trebuie sa-ti imaginezi cum arata ea pentru
cei puternici, lacomi..."

"Dar eu as fi fost mai sanatos pentru tine. Nu un drog; as fi fost aerul, soarele."

"— Asa credeam si eu, sa stii. Ca soarele. Soarele meu personal. Mi-ai dat norii frumos la o parte.
El ofta.
— Norii cu care m-am descurcat. Dar nu pot sa lupt cu o eclipsa."

„Daca totul ar pieri si n-ar ramâne decât el, eu as continua sa exist; iar daca totul ar ramâne si el
ar fi nimicit, universul s-ar transforma într-o uriasa lume straina mie si mi s-ar parea ca nu mai fac parte dintr-însa."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...