elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

21 ianuarie 2010

Amurg - Citate

"Când viaţa îţi oferă un vis care îţi întrece de departe orice aşteptări, nu e de bun-simţ să jeleşti atunci când se sfârşeşte."

"Îmi adresa zâmbetul lui ştrengar, oprindu-mi respiraţia şi inima. Nu-mi puteam imagina că un înger ar putea fi mai frumos. Nu era nimic la el care să poată fi îmbunătăţit."


"Un impuls nebunesc să mă întind spre el şi să îl ating, să îi mângâi faţa perfectă doar o dată, în întuneric, aproape m-a copleşit."

"Era frumos, bineînţeles; nu puteam să neg asta. Totul era verde: copacii, trunchiurile lor acoperite cu muşchi, ramurile adunate ca un baldachin, pământul acoperit cu ferigi. Chiar şi aerul se filtra verde printre frunze. Era prea verde - o planetă a extratereştrilor."

"Mi-am întors uşor capul... căutând. Ştia ce îmi doream. Buzele lui le atinseră delicat pe ale mele."

"Nu-l mai văzusem niciodată îmbrăcat în negru, astfel că, în contrast cu pielea lui palidă, frumuseţea îi era absolut ireală. Nu puteam să neg asta, deşi faptul că era îmbrăcat cu un smoching mă făcea foarte neliniştită."

"Din nou trăsăturile lui mobile se transformară, expresia devenindu-i blândă şi caldă. La început nu răspunse; pur şi simplu îşi aplecă faţa spre mine şi îşi trecu buzele încet de-a lungul obrazului meu, de la ureche la bărbie şi înapoi. Am tremurat."

"Era plăcut să fiu singură, să nu fiu nevoită să zâmbesc şi să par mulţumită; era o uşurare să pot privi deprimată pe fereastră la perdeaua de ploaie şi să las să îmi scape câteva lacrimi. Nu aveam chef să trag un plâns serios. Pe acesta îl păstram pentru culcare, când va trebui să mă gândesc la dimineaţa următoare."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...