elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

12 iunie 2012

A mai trecut un an!


Iata-ma ajunsa in cel de-al treilea an de activitate.
Usor usor blogul meu creste, in postari si mai ales in vizitatori. Daca in 3 ani am reusit sa povestesc despre peste 130 de carti, ma intreb voi ajunge oare la 30 de ani sa am o medie de 1000 de carti? Hm! Frumos vis, nu? Eu imi doresc ca blogul sa reziste peste ani si decenii, dar ramane de vazut ce se va mai intampla pe mai departe.
Va multumesc voua, vizitatorilor, pentru faptul ca m-ati tinut in blogosfera prin interesul pe care l-ati manifestat in legatura cu postarile, care, recunosc, mai lasa de dorit uneori.
Toate cele bune, si.. ne vedem la anul sa mai facem cateva statistici, sa vedem unde stam, nu? ;)

2 comentarii:

Cele mai populare postari din ultima saptamana...