elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

28 noiembrie 2012

Cutia Pandorei - Impresii

Este prima carte pe care am citit-o integral de pe telefon. Am fost foarte incantata cand mi-am luat telefonul ca voi reusi sa citesc direct de pe el, oriunde m-as afla, dar spre rusina mea, nu am mai reusit sa citesc prea des. Cat despre carte, este destul de simpluta si te face sa te gandesti ca ceea ce suntem noi pe paman depinde de Dumnezeu. Azi suntem fericiti, maine cutia Pandorei poate fi deschisa de noi sau alte persoane si viata nu mai poate fi ca la inceput, ceea ce ar trebui sa ne puna pe ganduri pentru ca atunci cand suntem pusi in fata unei decizii sa facem pasul in cunostinta de cauza, stiind ca ceea ce va urma va avea o singura cale, aceea aleasa de noi, fie ea buna sau rea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...