elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

24 august 2013

Revolta - Impresii

Si cel de-al treilea volum al seriei Jocurile Foamei are un fir epic captivant. Imi amintesc ca dupa al doilea volum m-am apucat instant de al treilea pentru ca eram curioasa ce s-a intamplat si ce va urma.

Nu stiu ce a fost mai intrigant, sfarsitul celui de-al doilea volum sau inceputul celui de-al treilea. Eu as miza pe prima varianta. Nu mi-au placut niciodata razboaiele, probabil de aceea istoria nu a fost niciodata pe placul meu (asta e pentru profesorii mei de istorie :D).
Intorcandu-ma la impresiile mele, vreau sa mai adaug ca e o carte grozava , cu toate ca am fost putin dezamagita de final. Adica as fi asteptat un final pe masura intregii actiuni si dupa parerea mea a fost mult under. Dar repet e doar o parere. Poate nu am mai acordat eu suficienta atentie finalului, sau poate eu imi imaginasem unul mai grandios in alta directie.
Oricum romanul ramane cu o recomandare solida dn partea mea. Nu-mi ramane sa va mai spun decat: Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...