elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

2 ianuarie 2014

Talismanul norocos - Impresii

Cand am vazut cartea prima data pe raft mi-am zis ca o vreau, dar tot amanam sa o cumpar, poate si pentru ca nu-mi mai fac timp pentru citit asa cum o faceam odata.
Nu i-am scris mosului, dar se pare ca stia ca mi-o doresc asa ca a fost o surpriza placuta sa o primesc. Si pentru ca era dar de la mosu mi-am facut timp sa o si citesc. Intr-adevar o carte frumoasa, ca de altfel toate cartile lui Nicholas Sparks. E unul dintre putini autori care adauga si cateva elemente religioase ca de exemplu intrunirile de duminica, aducandu-ne intr-un fel sau altul aminte ca exista un Dumnezeu care vegheaza ca lucrurile sa mearga bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...