elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

21 aprilie 2015

Ciuma - Impresii

M-am intors dupa o lunga perioada de absenta cu impresiile mele legate de un scriitor destul de cunoscut si iubit printre cei care lectureaza.

"Ciuma" este unul dintre romanele pe care mi le-am propus  din totdeauna sa le citesc dar am ajuns foarte tarziu si pe fuga sa o fac...
Pentru ca jobul meu este foarte solicitant si nu-mi mai permite timp pentru hobby-urile mele, mi-am dat seama ca pot sa profit de timpul pe care il pierd in autobuz, la stomatologie sau in statia de autobuz pentru a "rasfoi" cateva pagini pe telefonul meu. ma bucur ca am gasit acest roman in lista de romane din iBooks.
Mai multe despre roman va voi impartasi in urmatoarele postari.
Il recomand cu multa caldura. E o carte despre care pot spune ca m-a trezit la viata, si nu numai prin pofta de lectura care dotorata unor imprejurari sau ale altora scazuse/murise.
Ciuma trateaza multe aspecte importante ale vietii de zi cu zi, pe care noi nu mai reusim sa le observam, captati fiind de "placerile" de zi cu zi.
Nu-mi ramane decat sa va urez: Lectura placuta!

Un comentariu:

  1. cat costa si unde-l gasesc si eu, ca pe tableta l-as citi bine ? abia astept review

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...