elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

28 februarie 2016

Flash-uri din sens opus - Impresii

Dupa ce am citit aceasta carte a deja "bine-cunoscutului" Marian Godina, aveam in gand sa va spun voua cititorilor blogului meu ca "am citit-o pe nerasuflate". Dar acum cateva minute dupa ce i-am deschis pagina de facebook, am vazut ca si alte persoane se "laudau" cu lucrul acesta asa ca ma gandesc sa n-o mai fac (sa nu ma mai laud si eu aici; desi e blogul meu si daca aici nu ma laud, atunci unde?).

Va spun in schimb ca e o carte de genul "must-have" - datorita "limbajului explicit" nu o recomand minorilor sub 16 ani. Ma bucur ca am luat decizia de o achizitiona, desi sa fiu sincera nu ma dau in vant sa fac ce face "turma", si da, zilele astea, multi au actionat conform instinctului de turma. Dar "chiar si asa" (cum ar spune Firicel) e bine ca cineva a reusit sa declanseze in romani dorinta de a citi ceva. Fara mediatizarea pe care a avut-o in presa si nu numai sunt absolut convinsa ca nu as fi ajuns sa-i citesc cartea (sunt multi autori tineri romani care scriu bine dar nu au sansa de a deveni cunoscuti).

Atat despre generalizari, hai sa trecem la treaba si sa va spun ce impresii mi-a lasat cartea lui Marian Godina.
In primul rand m-a facut sa citesc pana la ora 5 dimineata, ceea ce nu mi s-a mai intamplat de cativa ani, de cand mi s-au schimbat prioritatile.
Il al doilea rand "am ras". Da, am ras pe infundate. L-am simtit pe autor langa mine, ca si cum am fi fost niste vechi prieteni la un pahar de "vorba", si povesteam despre pataniile nostre din timpul scolii si de la serviciu.
Il al treilea rand "am plans". Da, am plans cand am ajuns la capitolul in care a povestit despre Ana, prietena lui aflata la mare distanta. Bine recunosc ca sunt o persoana mai emotiva si nu e greu sa storci o lacrima de la mine cand vine vorba de o poveste de iubire care nu are un final fericit.
Si nu in ultimul rand "m-am indragostit". ( Deja acum ma considerati o obsedata si aveti de gand sa inchideti pagina. Nu, n-o faceti inca pentru ca urmeaza rezumatul si citatele ;) ) Da, m-am indragostit de omul acesta bun care si-a ales o meserie pe care o face cu drag, cu pasiune si responsabilitate. E un exemplu pentru noi toti, demn de luat in considerare. (Iubitule, te-ai linistit? De tine sunt indragostita si mai tare.)

 Inainte de a ma desparti de voi si de a va ura lectura placuta, as vrea sa va transmit un mesaj "Respectati Politia Romana!".
Lectura placuta!

Un comentariu:

  1. "Narcisaaa..." :) fiind o fata care ai plasat posetele mult mai sus de locul 10, pentru ca primele 10 sunt ocupate de carti, inteleg aprecierea ta fata de "Mariaaaan" :). Ce am inteles eu din carte este faptul ca modestia si bunul simt sunt caracteristici ale omului tot mai rar intalnite, daca le ai sunt greu de pastrat dar, ca si in filme, daca esti erou, la sfarsit te alegi cu fata. Desi unele intamplari le-am simtit fortate, la Petrica si la Mihut am ras bine de tot. A...sa nu uit de Costica, care avea hernie saracul..."munculita meaaa" nu avea hernie.
    Multumesc pentru recomandare!

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...