elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

13 decembrie 2016

Fluturi (Vol1) - Impresii

Dupa parerea mea acest roman are un inceput foarte bun, m-am atasat inca de la inceput de personajul principal, Irina, pe care am sustinut-o de la inceput si alaturi de care am retrait povestea vietii ei zbucimate.
Acest prim volum mi-a placut, desi povestea se complica un pic prea mult spre final, ajungand in al doilea volum sa fie enervant comportamentul Irinei. Parerea este insa subiectiva, poate pur si simplu m-am saturat eu de personaj si de greselile pe care le face parca intentionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...