elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

8 februarie 2017

Barbatii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus - Impresii

Mi-a placut foarte mult cartea aceasta. Este prima carte de psihologie pe care o citesc daca nu ma insel.
Nu prea am rabdare sa citresc astfel de carti, dar aceasta chiar m-a prins si mi-a lamurit multe lucruri pe care nu le intelegeam la barbatii din jurul meu, in special la prietenul meu. I-am recomandat-o si lui, desi nu m-a ascultat. Cred ca daca am citi mai des astfel de carti amandoi, am ajunge sa intelegem ca avem nevoi diferite, ca suntem conceputi diferiti, si ca va trebui sa fim mai partinitori unul cu celalalt.
O recomand cuplurilor. Este cu adevarat foarte inspiranta.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...