elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

1 martie 2017

Fata din tren - Impresiile mele

Este o carte care m-a impresionat foarte tare.
Pe de o parte pentru ca intelegeam prin ce trecea personajul principal, si eu am trecut de curand printr-o depresie, nu asemanatoare cu a ei, dar una care m-a facut sa ma vad ca un nimic, ca o persoana inutila, care nu mai are dreptul la o viata normala. Asa cum a trecut si personajul cartii, am reusit si eu sa trec peste. Poate faptul ca m-am identificat intr-o oarecare masura cu personajul, m-a facut sa o apreciez si mai mult. O recomand cu caldura tuturor, indiferent de categoria de varsta sau gen.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...