elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

2 aprilie 2017

Inainte sa te cunosc - Impresii

Este un roman cu o poveste foarte frumoasa, dar si dramatica in acelasi timp. Avand un continut foarte puternic, in timp ce o citesti nu are cum sa nu te incerce sentimente puternice, sa te pui in locul personajelor si chiar sa te intrebi daca ai proceda diferit in locul lor.

In anul 2016 a fost realizata si o ecranizare a cartii, asa ca atunci cand am ajuns la jumatatea cartii nu am putut sa mai astept deznodamantul cartii si am vizionat filmul. Din pacate deznodamantul a fost cel pe care il intrevazusem la jumatatea cartii, si cumva am fost dezamagita de el, odata pentru ca este unul dramatic si in al doilea rand pentru ca este previzibil.
Inchei acest review a le multumi colegilor mei de serviciu, care mi-au oferit aceasta carte drept cadou de ziua mea. Este un gest pe care il apreciez foarte mult!
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...