elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

18 iunie 2017

Vrajitorul din Oz- Impresii

    Am inceput sa citesc aceasta carte dupa ce am vazut serialul "Emerald City" care este oarecum legat de celebra poveste, asa ca am hotarat sa o citesc chiar daca am depasit de mult varsta povestilor si bazmelor.

    De unde stiu asta va intrebati? Ei bine, am aflat-o in clasa a 5-a :)) cand doamna profesoara de sport m-a prins cu o carte de povesti de Fratii Grimm pe care o imprumutasem de la colega mea Livia.
    Intotdeauna am citit ce carti mi-au picat in mana , si anume romane in clasa a doua (Mizerabilii) pentru ca asta detineau ai mei un micuta lor biblioteca si povesti si basme in clasa a 5-a pentru ca am inceput sa leg prietenii cu colege care aveau o pasiune pentru lectura (Livia, fosta mea colega de banca, careia ii datorez multe, daca nu era ea nu stiu daca as fi fost la fel de ambitioasa sa invat si sa citesc, asa ca : iti multumesc din suflet, Livia! nu am apucat niciodata sa ti-o spun in fata si nici nu stiu daca voi avea ocazia vreodata).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...