elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

30 aprilie 2018

Sfarsit de Aprilie - Provocari 2018

 La inceputul anului imi propuneam 10 provocari pe anul acesta (vezi provocarile).
Incantata sa va anunt ca mi-am indeplinit una din cele 10 provocari pe anul acesta.
Iata situatia curenta:

1) Spania(Shangri-La: Crucea de sub Antarctica - Llerda, Julio Murillo)
Kenya(Râul care ne desparte - Ngũgĩ wa Thiong'o )
 Peru (Amantul japonez - Isabel Allende)

3/3- DONE

2) Maestrul si Margarita - Bulgakov, Mikhail (Ana)
Shangri-La: Crucea de sub Antarctica - Llerda, Julio Murillo (Laur)
Amantul japonez - Isabel Allende (Bookster) 
Umbra vîntului - Carlos Ruiz Zafón (Anca)

4/5 

3) -

0/3

4) Dexter (Vise intunecate;Dragul si devotatul Dexter)
Cimitirul cartilor uitate ()

2/3

5) -

0/10

6) -

0/5

7)
(Ramasitele zilei)
Mikhail Bulgakov (Maestrul si Margareta)
Robert Louis Stevenson (Comoara din insula)
Jeff Lindsay (Dexter, Vise intunecate)
Anna Todd (După ce ne-am întâlnit)







8) 283 pagini (Tigrul Alb)
273 (Ramasitele zilei)
520 (Maestrul si Margareta)
217 (Comoara din insula)
273 (Dexter, Vise intunecate)
188 (Amsterdam - Ian McEwan)
640 (După ce ne-am întâlnit - Anna Todd)
293 (Dragul si devotatul Dexter)
430 (Shangri-La: Crucea de sub Antarctica)
182 (Râul care ne desparte - Ngũgĩ wa Thiong'o)
428 (In ape adanci - Paula Hawkins)
292 (Amantul japonez - Isabel Allende)
480


De citit inca 4729 de pagini

9) 13/54

10) Mikhail Bulgakov (Maestrul si Margareta)
Ian McEwan (Amsterdam )



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...