elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

2 iunie 2018

Jocul îngerului - Impresii

Am trecut de la agonie la extaz cu aceasta carte.
Daca la inceput mi se parea ca are o poveste complicata, greu de urmarit si fara nicio legatura cu primul volum al seriei, spre final se mai limpezesc lucrurile, lasand totusi un mister asupra intamplarilor si legaturilor dintre cele doua povesti.
Desi mi se pare putin sub nivelul primului volum, asta poate si pentru ca m-am obisnuit cu stilul scriitorului, merita citit si continuata povestea pentru a vedea cum se continua si sfarseste trilogia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...