elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

31 decembrie 2019

Top 10 carti citite in anul curent

Am observat genul asta de postari si materiale pe alte bloguri si video bloguri asa ca m-am gandit sa va fac si voua, cititorilor acestui blog un top 10 al cartilor citite de mine anul acesta.

Topul este subiectiv si as vrea sa-l fac an de an incepand de acum inainte. Odata pentru a ma obliga pe mine sa citesc cel putin 10 carti, si a doua pentru a loga preferintele mele de-a lungul anilor si a ma putea uita retrospectiv peste topuri.

Anul acesta am avut din plin de unde alege cele 10 carti, in primul rand pentru ca am citit foarte multe carti bune, in al doilea rand pentru ca am citit multe carti recomandate si pe care asteptam sa le citesc de mult.

Desi am avut de unde alege, asta nu inseamna ca mi-a fost usor sa le dau o importanta uneia sau alteia.

Iata topul:
1) Prietena mea geniala - Elena Ferrante
2) Pacienta tacuta -  Alex Michaelides
3) Tatăl celuilalt copil - Parinoush Saniee
4) Pustiul celui de-al nouălea cer - Cristian Niculcea
5) Ceahlăul: ghid turistic - Gheorghe Iacomi
6) Winnetou - Karl May
7) O Istorie a Apocalipsei - Catalin Negru
8) Cainele din Baskerville - Arthur Conan Doyle
9) Catch-22 - Joseph Heller
10) Mă numesc Roşu - Orhan Pamuk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...