elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

1 februarie 2020

Tema lunii Februarie


Tema lunii februarie m-am decis sa fie: "Iubire"


Pentru ca urmeaza 14 februarie am zis sa-mi intru in modul "romantic" cu ajutorul unor carti siropoase.
De asemenea am foarte multe romane cumparate acasa care fac parte din categoria romanelor de dragoste, dar pe care nu am apucat sa le citesc. Stiu ca in facultate citeam pe nerasuflate romane romantice, sper ca asta sa ma inspire sa citesc mai mult anul acesta si de asemenea sa mareasca numarul cartilor citite versus necitite din biblioteca mea personala. Poate in felul acesta voi fi dispusa sa renunt la o parte din carti (cele citite), pentru ca de cele necite mi-e foarte greu sa ma despart nestiind la care sa renunt si la care nu.

Pe langa cartile din seriile romanelor de dragoste vreau sa citesc si una din cele 12 provocari si imi propus ca aceasta sa fie "Mandrie si prejudecata" de Jane Austen.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...