elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

31 decembrie 2020

Provocari 2020 - Sfarsit de an

La inceputul anului imi propuneam sa citesc 12 titluri foarte cunoscute in literatura universala.
Era o provocare foarte mare la care incumetam sa ma inham. Intr-o oarecare masura ma asteptam sa nu reusesc sa o duc la capat. Dar faptul ca mi-am setat niste asteptari atat de ridicate mi-a dat un imbold nemaipomenit. Anul acesta am citit mai mult decat de obicei.

Am descoperit cateva carti impresionate, de asemenea in fiecare luna am avut o tema care m-a motivat si mai tare sa citesc.

Mai jos aveti lista cu propunerile de la inceputul anului, in paranteza de la final se afla stutusul, ce am reusit sa citesc si ce nu:

Don Quixote - Miguel de Cervantes Saavedra
War and Peace - Leo Tolstoy
Frankenstein - Mary Shelley (citit)
Foundation (Foundation #1) - Isaac Asimov (inceput)
Dune (Dune Chronicles, #1) - Frank Herbert (inceput)
Ender's Game (Ender's Saga, #1) - Orson Scott Card  (citit)
Gone with the Wind - Margaret Mitchell (inceput)
Pride and Prejudice - Jane Austen
Lolita - Vladimir Nabokov (citit)
Moby-Dick, or, the Whale - Herman Melville
The Count of Monte Cristo - Alexandre Dumas
Lord of the Flies - William Golding (citit)


Voi ati setat vreo provocare la inceputul anului? Ati reusit sa o duceti la capat? Ati pregatit vreo provocare pentru anul urmator? Daca nu va recomand sa o faceti. Este distractiv si totodata te impulsioneza sa citesti mai mult, sa-ti depasesti limitele.

Va multumesc ca ati fost alaturi de mine in acest an minunat care astazi se finalizeaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...