elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

31 mai 2013

Jocurile Foamei - Impresiile mele

Este o carte interesanta pe care o recomand tuturor. Nu intelegeam de ce este atat de mediatizata prin magazinele de carti. De asemenea nu intelegeam cum ai putea sa dai o suma asa mare pe niste carti. Acum inteleg. Isi merita banii. Acum ca am citit-o nu tin sa o cumpar cu prima ocazie, insa cand voi prinde prima oferta cu siguranta mi-o voi procura.
Daca vreti sa aveti idee despre ce este povestea ati putea sa vedeti mai intai filmul. Insa cu siguranta cred ca m-as fii bucurat mai tare daca as fi citit mai intai romanul. Dar nu-i nimic, il citesc pe al doilea inaintea aparitiei filmului si ma voi bucura de el, mai ales ca am prins un zvon ca ar fi chiar mai tare decat primul. Acum sa vedem. Imi astept review-ul ca sa zic asa :). Nu-mi ramane decat sa va urez lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...