elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

9 septembrie 2009

I'm back

Sheherezada s-a intors la voi, dragi prieteni ai blogului. Pana acum nu prea multi :D, dar sper sa va placa, cel putin voua. Daca aveti o sugestie, oricare ar fii ea, pt imbunatatirea blogului va rog sa mi-o faceti cunoscuta, si promit ca voi tine cont de ea, cat de mult voi putea.
Dupa cum stiti, cartile sunt viata mea. Desi nu citesc non-stop cum poate ati crezut, imi place sa ma delectez cu o carte in timpul meu liber.
Dorinta mea este sa ajung sa citesc 1000 de carti, nu stiu daca voi reusi in ritmul in care citesc, dar totusi sper. Totul sta si in puterea lui Dumnezeu, daca ma va trimite sau nu pe lumea cealalta inainte de a-mi fii terminat visul meu.
Ramaneti cu Sheherezada, dragi prieteni, aventura in lumea cartilor nu se termina aici.
Va iubesc, ramaneti cu bine!
:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...