elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

27 august 2011

Urmeaza...

M-am gandit ca poate v-ar face placere sa vedeti un top al celor mai cautate carti de pe blogul meu, asa ca m-am hotarat ca in fiecare luna sa fac un top 5 al celor mai cautate romane.
Din cate am observat eu topul ramane neschimbat, dar nu se stie niciodata ce se va schimba si cand, asa ca va voi instiinta. Daca stiti carti bune care ati dori ca intr-o buna zi sa apara pe site (fiind citite in prealabil de catre mine) simtiti-va liberi sa mi le recomandati in comentariile voastre pe care le primesc cu mare caldura. O zi buna tuturor!

Top 5:

1. Invitatie la vals   -  Mihail Drumes
2. Laleaua Neagra  -  Alexandre Dumas
3. Idiotul               -  Fyodor Mikhaylovich Dostoyevsky
4. Mizerabilii          - Victor Hugo
5. Ciuleandra         - Liviu Rebreanu

Se pare ca trei dintre carti sunt si printre preferatele mele, si ma bucur tare mult ca nu sunt singura. Lectura placuta!

Urmeaza pe blog...


Ochi albastri, parul negru... Manusa de otel... Sfarsitul copilariei...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...