elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

7 noiembrie 2011

La tiganci - Impresiile mele

Nuvela fantastica "La tiganci" am studiat-o la liceu. Stiu ca prima data cand am citit-o nu am prea inteles-o dar deja cand am recitit-o a devenit putin mai clar, nu neaparat ce s-a intamplat acolo, la tiganci, ci mi-am dat seama ca asta era farmecul ei, misterul care a invaluit povestea la un moment dat.
Am citit si alte opere de ale lui Mircea Eliade si odata ce te lasi prada acestui gen de literatura incepe sa-ti cam placa, chiar daca nu gasesti o explicatie logica a faptelor care s-au petrecut acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...