elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

29 iulie 2012

Moara cu noroc - Impresiile mele

Este o nuvela psihologica frumoasa, scrisa de un compatriot. Este opera literara pe care am extras-o la oral cand am sustinut examenul de bacalaureat. M-am descurcat bine atunci sa o expun in fata comisiei, sper sa imi amintesc si acum sa fac un mic rezumat. Pentru cei care nu au citit-o v-o recomand cu caldura, merita citita! Lectura placuta!

Un comentariu:

  1. Într-adevăr o nuvelă remarcabilă, nu cred in viziunea bătrânei despre linştea colibei şi nici în corectitudinea cu care Ioan Slavici îşi pedepseşte toate personajele implicate în afaceri necinstite :) dar mă bucur ca te-ai descurcat la oral la bac.

    RăspundețiȘtergere

Cele mai populare postari din ultima saptamana...