elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

21 ianuarie 2019

Arta frugalitatii si a voluptatii - Citate

„Când depășim măsura, cea mai mare plăcere devine cea mai mare neplăcere!“ - SENECA

„Şampanie... Eu beau când sunt fericită și când sunt tristă. Uneori beau când sunt singură. Când sunt în societate, o consider obligatorie. Cochetez cu ea când nu mi-e foame și beau până mi se face. Altfel, nu beau deloc – decât dacă mi-e sete.“ - LILY BOLLINGER



„O grădină mică şi câteva smochine, puţină brânză și, alături, trei sau patru prieteni – asta era opulența lui Epicur.“ - NIETZSCHE, Călătorul

„Rețeta pentru o viață fericită? Băi calde, coniac vechi, șampanie rece și mazăre proaspătă. “ - WINSTON CHURCHILL

„– Cum faceți să rămâneți așa slab? Ce regim țineți?
– Niciunul. Mă mulțumesc să mănânc atunci când mi-e foame și să mă opresc atunci când nu-mi mai este.“


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...