elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

22 ianuarie 2019

Arta simplitatii - Impresii

Desi este a doua carte pe care o rezum aici, este prima pe care am citit-o scrisa de Dominique Loreau.

Mi-a fost recomandata de Raluca D, si ma bucur tare ca am avut curiozitatea de a o citi pentru ca am descoperit multe lucruri utile acolo. Am inceput sa-mi organizez viata bazandu-ma pe ceea ce scrie Dominique acolo si am realizat ca are dreptate. Simplitate inseamna ordine, inseamna organizare si fericire. Sper sa nu uit niciodata ceea ce am citit acolo. Oricum o voi mai citi cu siguranta. Face bine si la psihic nu numai la comportament.
V-o recomand cu placere, mai ales daca sunteti doamne sau domnisoare. Veti afla cateva trucuri legate si la cum sa va ingrijiti, nu numai cum sa ingrijiti casa sau cum sa gatiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...