elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

28 aprilie 2019

Origini - Impresii

Am asteptat a citesc acesta carte vreo 3 ani. O vazusem pe rafturile editurii Carturesti din Timisoara, dar m-am abtinut sa o cumpar. M-a ajutat pretul foarte ridicat sa iau decizia de a nu o cumpara.

Acum dupa atata timp de la aparitia ei pe piata m-am hotarat sa o imprumut de la Bookster si sa o citesc. Din pacate nu a ajuns la asteptarile mele. Poate de vina e si faptul ca sunt deja obisnuita cu genul lui Dan Brown, si nu ma mai surprinde nimic. Intr-adevar finalul e neasteptat. Dar, regret sa o spun, in afara de autoportretul facut de calculator nu m-a surprins finalul, sau cel putin nu intr-un sens placut.
Dar asta e parerea mea, poate fanii impatimiti ai stilului au alta parere.
Oricum, e o o alegere bunicica daca va doriti sa cititi un thriller.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...