elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

4 septembrie 2019

24h/weekend Maraton

Mi-am propus un alt maraton de lectura. Acesta s-a desfasurat timp de 24 h pe timpul weekendului, sau cel putin acesta era telul lui.
Ideea maratonului este de a citi timp de 24 de ore incepand de vineri seara dupa serviciu, pana dumnica seara/luni dimineata inainte de serviciu.

Scopul acestui maraton era de a reusi sa raman concentrata si de a fructifica cat mai mult din timpul weekendului in favoarea lecturarii.
Din cate stiti mai am 13 carti respectiv 5000 de pagini de citit pentru a completa doua dintre provocarile pe care mi le propuneam la inceputul anului, asa ca sper ca voi ajunge mai aproape de a le atinge cu ajutorul maratoaneor de genul acestuia.
Probabil urmatorul maraton va fi cel pe care l-am picat si anume 1000/7.
Voi adauga si cativa pasi intermediari astfel incat sa aveti o statistica in legatura cu desfasurarea maratonului.

Pasii intermediari:

vineri ora 20:00 =====> 02:07 ore
sambata ora 12:00 ===> 03:03 ore
sambata ora 20:00 ===> 05:00 ore
duminica ora 12:00 ==> 06:53 ore
duminica ora 20:00 ==> 06:53 ore
luni ora 08:00 ======> 08:30 ore

Din pacate n-am reusit ce mi-am propus, poate data viitoare voi fi mai sarguincioasa si imi voi atinge scopul. Oricum am reusit sa citesc destul de mult si am apropiat de finaizare doua carti pe care le citesc in prezent (Ma numesc Roso si Winnetou prima parte). Sunt multumita de cat "am alergat" la acest maraton si cu siguranta ma voi intoarce la el pana il voi reusi.

Rezultatul maratonului este nereusit!


P.S.: As vrea sa stiu daca sunt cititori ai blogului care ar vrea sa participe la astfel de maratoane alaturi de mine. E deja al treilea "maraton" pe care mi l-am propus in ideea de a reusi sa citesc mai mult, motivandu-ma singura in felul asta sa raman concentrata pe lectura, dar simt nevoia competitiei in astfel de maratoane :).
Asa ca, daca va doriti sa participati si voi la astfel de maratoane lasati-mi un comentariu si voi lua legatura cu voi in vederea stabilirii unor maratoane pe viitor. Sper sa mai gasesc doritori, daca nu.. asta e, voi participa singura si voi castiga si premiul tot eu :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...