elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

18 aprilie 2020

Shogun vol 1 - Impresii

Este unul dintre romanele care mi-au fost recomandate de multi prieteni de-ai mei inca din perioada liceului. La facultate am facut rost chiar de carte de la prietenul meu de atunci, dar n-am avut motivatia necesara de a ma apuca de ea pana acum.

Nici pana in ziua de azi nu i-am returnat cartea, dar promit, cu prima ocazie i-o voi returna.
Este printre primele mele experiente cu audio bookurile, pentru ca da, acum o am in dublu exemplar (exemplarul meu si cel imprumutat) si am ajuns sa o ascult pe un mp3 player in timp ce faceam curatenie si mancare pentru Paste.
Nu pot spune ca a fost rau (Anca, prietena mea, mi-a recomandat de mult audiobookurile, dar eu nu aveam incredere in ele). Nu pot spune cat la suta am retinut din carte. Se spune ca retinem 10% din ce citim, 20% din ce ascultam, samd. Doar atat am retinut. Momentan n-as putea spune ca am retinut chiar 20%, dar m-a ajutat sa nu ma plictisesc cand faceam curatenie, si sa nu simt ca trece timpul pe langa mine.
In ultima vreme simt asta des, cand ma duc la cumparaturi, cand fac mancare, cand ma duc la serviciu si ma intorc, si incerc sa fructific si acel timp mort cat mai mult.
Cam atat despre activitatea din timpul ascultarii. Cat despre carte va pot spune ca este exact cu ma asteptam si cum auzisem. Este interesanta cultura japoneza si m-a facut curioasa si motivata sa o finalizez.
M-am indragostit de carte inca de la primele minute de ascultare. Stilul in care a fost scrisa este unul intr-adevar foarte atractiv, iar vocea celei care o citeste e chiar placuta. Te face sa vrei sa asculti in continuare.
E o carte care merita citita. Si intr-adevar merita citita la o varsta mai frageda (liceu-facultate) pentru ca e o carte cu o adevarata valoare literara si culturala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...