elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

3 ianuarie 2012

One day - Impresiile mele

"One day" este o carte extraordinara. Pe mine m-a emotionat chiar daca nu as putea spune ca mi-a placut inca de la primele pagini. La inceput nu m-a impresionat pentru ca nu intelegeam de ce doar o zi este povestita. Mi se parea ca este taiat foarte mult din poveste. Insa la sfarsitul cartii toate lucrurile se clarifica.
Exista si film facut in 2011 dupa aceasta carte, dar va marturisesc ca efectul ar fi fost de doua ori mai mare daca nu as fi vazut filmul inainte de a citi cartea. Desi stiam povestea, nu am renuntat sa citesc cartea. Este si sunt sigura ca va ramane un best-seller al timpurilor moderne. Este prima carte care mi-a placut foarte foarte mult si apartine epocii noastre. Sper sa o cititi si voi, nu aveti ce pierde! Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...