elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

6 noiembrie 2009

La multi ani!!!

Avand in vedere ca wblog-ul are probleme si nu pot posta acolo, vreau totusi sa nu trec peste fericitul eveniment fara a-l marca. Azi e ziua celei mai dragi fiinte de pe pamant. Persoana care, chiar daca n-am fost tot timpul ascultatoare a incercat si a reusit sa fie calma si intelegatoare cu mine. Persoana cu ajutorul careia am reusit sa ajung unde am ajuns. Persoana careia ii datorez totul. Ea a fost cea care m-a invatat sa citesc si sa scriu, care m-a ajutat sa indragesc matematica si chimia, care imi citea povesti cand eram mica(datorita ei imi place atat de mult sa lecturez). Iti multumesc, mama! Iti doresc sa ai parte de toate bucuriile din lume, sa fii sanatoasa si sa ne traiesti multi multi ani, sa le poti povesti si nepotilor ce prostii faceau copiii tai. La multi ani!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...