elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

10 decembrie 2009

Delirul placerii - Amintiri legate de citirea cartii


Nu am cuvinte de prea mare lauda, dar nu pot nici sa critic acesta carte. Nu am studii necesare care sa-mi permita. Imi amintesc ca am citit-o intamplator, intr-o seara. Am vazut ca are doar 60 de pagini si ma plictiseam, asa ca am zis : "hai s-o citesc!".
Trebuie sa va spun de pe acum ca sa nu fiti surprinsi cand o veti citi, daca o veti citi, este o carte care se adreseaza cititorilor de peste 18 ani. Nu e prea mare si bineinteles ca nu are o poveste foarte complexa. Poate este o carte buna in categoria ei de varsta, dar nu ma pot pronunta. Asadar daca aveti peste 18 ani si nu va deranjeaza limbajul mai putin lincetiat o puteti incerca. Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...