elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

3 februarie 2010

Happy birthday to me!!!

Azi se implinesc 22 de ani de cand am onoarea de a face parte din cea mai minunata familie din lume si de a locui in cea mai frumoasa tara de pe glob. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a daruit. Ii multumesc pentru grija pe care mi-a purtat-o, pentru prietenii pe care mi i-a dat, pentru clipele frumoase de care pot sa-mi amintesc oricand si oriunde cu mare drag, pentru faptul ca-mi are grija de familie si prieteni. Le multumesc tuturor celor care si-au amintit de ziua mea. Va doresc multa fericire si voua tuturor.

De ziua mea vreau sa postez cateva citate care mi-au placut si amintesc, mai mult sau mai putin, de cat de placut este sa traiesti:

"Să păstrezi cu grijă certificatele de naştere. Cu ele ne putem justifica oricând existenţa."

"Mă întrebaţi dacă exist cu adevărat? Habar n-am. Certificatul de naştere l-am pierdut. Păstrez însă o chitanţă, tăiată de preot la botez.
"

"Vorbeşti prea mult, pentru a fi etern. Fiecare rostire este o naştere. O poartă către moarte."

"Un corp care se mişcă nu dă naştere unui alt corp, ci umbrei, mişcarea sunetului nu dă naştere altui sunet, ci ecoului, mişcarea nefiinţei nu dă naştere nefiinţei, ci fiinţei."

"Nu poate fi Nemurire acolo unde există Naştere."

"Urmarea celei dintâi greşeli e că dă naştere altora noi."

"Ai nevoie de haos în sufletul tău pentru a da naştere unei stele."

"Dacă la naştere nu mi-aţi cerut părerea, lăsaţi-mă să mor aşa cum mă pricep eu.
"

"Făt-Frumos: E adevărat, am cam îmbătrânit... Oare m-am urâţit?
Calul: Dumneata, stăpâne, oricât te-ai urâţi, tot Făt-Frumos rămâi. Aşa eşti trecut în actul de naştere..."

"Un lucru mic nu este mic dacă dă naştere la lucruri mari."

"Gândul tău este părintele care dă naştere tuturor lucrurilor."

"Era sceptic din naştere: nici când a murit nu-i venea să creadă!"

"Să nu fii hoţ din naştere e cu atât mai periculos; înseamnă că trebuie să faci eforturi notabile în acest sens."






Poftiti la o portie din tortul meu virtual :
happy b-day glitters


Sheherezada va doreste tot binele din lume!
La revedere!

Glitter Graphics

Hello Glitter Pictures

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...