elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

6 februarie 2010

Zori de zi - Citate

"Copilaria nu este de la nastere pana la o anumita varsta sau la o anumita varsta.
Copilul e adult si lasa de-o parte lucrurile copilaresti.Copilaria este regatul unde nimeni nu moare."

"Parea ciudat de inevitabil ca trebuie sa mai dau ochii cu moartea inca o data. Ca si cum as fi fost insemnata pentru dezastru. Am scapat de fiecare data, dar tot venea dupa mine."

"Puteai sa fugi de cineva de care ti-era frica, puteai sa te lupti cu cineva pe care urai."

"Cand il iubeai pe cel care te omora, nu-ti mai ramanea nimic de facut. Cum poti sa fugi, cum poti sa te lupti, cand asta presupunea sa-l ranesti pe cel pe care il iubesti? Daca viata era singurul lucru pe care puteai sa-l dai pentru cel pe care il iubeai, cum poti sa nu ti-o dai?"

"-Sunt sigura in legatura cu tine. Cu restul pot sa traiesc."

"Dar asta era un viitor indepartat care a murit inainte sa aiba sansa sa se nasca macar."

"Este tot ce vrei dar nu poti avea."

"Asta este partea nostima cand stii ca nu poti avea ceva. Te face disperat"

"Nu vroiam sa ajung acolo unde ma indreptam. Inapoi in acea casa, inapoi in acea padure. Inapoi la durere de care fugisem. Inapoi la singuratatea cu care ma confruntam."

"Afectiunea personala este un lux pe care il poti avea numai dupa ce toti dusmanii sunt eliminati. Pana atunci, toti pe care ii iubesti sunt ostatici, sargandu-ti curajul si corupandu-ti judecata."

"Zilele nu erau sufficient de lungi pentru mine ca sa ma satur sa-mi ador fiica; noptile nu aveau asa de multe ore ca sa-mi satisfaca nevoia de Edward."

"Nu este genul de crima pentru care se face o judecata."

"Am avut parte de mai multa fericire decat majoritatea oamenilor. Era cumva o lege in lume care cerea parti egale de fericire si de mizerie? Oare fericirea mea inclina prea mult balanta?"

"Aveam nevoie de atat de multe raspunsuri, dar nu aveam timp sa imi pun intrebarile."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...