elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

21 noiembrie 2018

Domnul Ibrahim si florile din Coran - Impresii

La fel ca si prima carte pe care am citit-o de acest scriitor, m-a impresionat pana la lacrimi. N-am plans, sa fiu sincera, ca la prima carte, dar am fost profund atinsa de povestea si mesajul acestei carti.

Desi este o carte scurta, este una plina de esenta si invataminte. Am imprumutat-o de la Bookster pentru simplu fapt ca imi doream ceva usor si rapid de citit si nu am fost deloc dezamagita de ea. Poate pe viitor voi incerca si o carte mai mare scrisa de acest autor. In doua cuvinte: Merita citita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...