elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

7 iulie 2019

Catch-22 - Impresii

Mi-a fost recomandata de un prieten (Cristian) acum mai bine de doi ani, cred. Dar nu stiu de ce am tot amanat sa o citesc. Am mai avut o tentativa acum cateva luni. In sfarsit acum cateva zile am terminat de citit.

Nu e o carte greu de citit sau cu un subiect neinteresant. Ba chiar dimpotriva este o carte foarte atractiva, imbinand tragedia cu umorul intr-un stil numai de Joseph Heller stiut.
As vrea sa citesc mai multe carti de genul acesta asa ca daca stiti carti de genul va rog sa-mi recomandati.
Majoritatea cartilor pe care le-am citit avand ca subiect unul din cele doua razboaie mondiale mi-au smuls cel putin o lacrima. Desi imi plac astfel de povestiri, ma ingrozesc totodata.
Cartea de fata nu cred (nu-mi mai amintesc) ca m-a facut sa plang, dar cu siguanta m-a facut sa rad. M-a facut sa rad de tragedia altora (asta nu poate fi un lucru bun, nu?). Insa au fost si episoade care m-au ingrozit (ca scena in care McWatt il taie in doua pe Kid Sampson cu avionul). Iar pe final n-am prea inteles rolul "prietenei" lui Nately, de ce aparea ea tot timpul in momente cheie pentru a-l injunghia pe Yossarian.
Daca as avea vreo influenta, as sugera studierea acestui roman la scoala. Este un roman atat de complex care merita citit. Daca voi avea vreodata timp cu siguranta il voi citi si a doua oara cu mai mare atentie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...