elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

1 iulie 2019

Rataciri - Impresii

Am vazut de curand un interviu de-al actorului Horatiu Malaele pe internet si mi-a atras atentia persoana lui asa ca am inceput sa caut carti scrise de el.
Norocul meu a fost ca am gasit una pe Bookster. Din pacate nu era ce ma asteptam. Am inteles ca "Rataciri" ar fi de fapt o continuare, minora a unei carti autobiografice scrisa de el.
Am fost oarecum dezamagita de carte, nu pentru ca nu ar fi fost bine scrisa sau pentru ca nu mi-ar fi placut continutul. Ci pentru ca nu era ceea ce ma asteptam eu, adica o autobiografie. Sunt convinsa ca are multe de spus. Imi place stilul lui de a trata ;ucrurile cu un umor satiric.
O sa recunosc ca desi imi placea acest actor roman mult, faptul ca am aflat ca e gorjean m-a uns la suflet si m-a determinat sa ii citesc cartea (singura disponibila pe bookster).
Acum ramane doar sa ma hotarasc cand voi face comanda cartii "principale" scrisa de el. Am inteles ca are si caricaturi in ea. Sunt curioasa de continutul ei si sper sa nu fie o dezamagire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...