elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

26 octombrie 2009

Marile Sperante - Amintiri legate de citirea cartii

Mi-a placut mult romanul. L-am citit din curiozitate. Imi spusese cineva ca povestea se aseamana cu cea din Mizerabilii, care mie personal mi s-a parut cel mai fain roman. Insa povestea din romanul acesta nu m-a impresionat prea mult, nu atat cat m-a impresionat cel de care v-am amintit. E o poveste frumoasa, care pledeaza pentru speranta. De aici vom invata ca sperantele chiar daca nu se indeplinesc de fiecare data trebuie sa le avem. Prin ele vom trai si vom fii fericiti. Cam atat! Restul va las pe voi sa descoperiti. Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...