elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

14 iulie 2010

Mica Dorrit vol II - Impresiile mele

Am doilea volum, intitulat si "Bogatie" cuprinde bineinteles alte cateva etape foarte placute din viata personajelor. Eu una am vazut mai intai filmul, produs de BBC, iar dupa, ardeam de nerabdare sa citesc si romanul pentru a-mi confirma ca ceea ce am vazut in film coincide cu ce este descris in carte. Nu intelesesem nici finalul prea bine asa ca am incercat sa-l citesc foarte repede sa pot afla cum se termina. Acum am citit mai multe pe Wikipedia despre Charles Dickens si am aflat ca povestea vietii lui are intr-un fel sau altul puncte comune cu aceasta poveste. Nu as putea spune de ce, dar cartea aceasta mi-a placut foarte mult, dar inca nu am citit indeajuns de multe romane incat sa pot avea un punct de vedere foarte bine conturat. Cum am mai spus si la primul volum, este o carte care merita citita, deci are 4 stelute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...