elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

2 septembrie 2017

1Q84 (Vol3) - Impresii

De al treilea volum am tras cel mai mult, desi probabil l-am citit mai rapid decat pe primul.
Ajunsesem sa ma cam plictisesc de poveste si deja devenise si mult prea sf. Nu pot spune ca-mi place amestecul asta de literatura sf si drama. Oricum, pentru ca ma apucasem deja de el, trebuia sa-l termin.
Per ansamblu mi-a placut povestea si astept cu nerabdare sa citesc si romanul original 1984, dupa care a fost inspirat din cate am inteles.
In japoneza 1Q84 si 1984 se scriu la fel din cate am inteles. in 1Q84 , desi actiunea se desfasoara in anul 1984 nu se refera la timp si la o lume paralela. Ideea cartii in sine nu e rea, insa daca ar fi sa mai aleg odata daca s-o citesc sau nu cred ca as spune pas, desi imi place intr-o oarecare masura stilul lui Haruki Murakami si personalitatea lui.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...