elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

30 septembrie 2017

Vanatorii de zmeie - Impresii

O carte care m-a impresionat pana la lacrimi. Prima data am aflat de Khaled Hosseini tot de pe bookster, dar avand foarte multe alte optiuni de carti de citit nu m-am induplecat sa o imprumut.

Din intamplare am dat de ea in format electronic si din plictiseala am inceput s-o citesc in mijlocul de transport in comun in drum spre serviciu, si m-a prins foarte tare povestea. Ulterior am aflat ca exista si film dupa acest roman. Spre finalul cartii devenise usor previzibila, si recunosc ca a inceput sa nu-mi prea mai placa. Odata pentru ca personajul principal nu s-a gandit de la inceput sa-l infieze pe nepotul sau, si un alt motiv a fost fastaceala de la final "putem sau nu putem sa-l trecem granita?", iar in cele din urma au putut dar fara niciun efort suplimentar ba chiar riscandu-i viata copilului care a avut o tentativa de sinucidere.
In afara de amanuntele astea doua cartea mi s-a parut foarte impresionanta si recunosc cu mana pe inima ca-mi mai doresc sa citesc si alte opere ale acestui autor. Dupa parerea mea scrie cu sufletul si asta cred ca e un atuu important al oricarui autor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...