elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

12 septembrie 2017

Culoarea magiei - Impresii

Este primul volum al seriei "Lumea Disc". Este un volum foarte cautat de foarte multa lume, cu greu am gasit un exemplar, si ala in limba engleza.
Nu am vazut ecranizarea lui, dar am auzit ca ar exista si chiar mi s-a recomandat sa-l vad inainte de a citi cartea, pentru ca m-am plans pe parcursul ei ca nu-mi place atat de mult, nu inteleg si ma cam pierde printre replici si pasaje.
Este un roman fantasy, dar in acelasi timp un fantasy comic. Mi-a fost recomandata de o persoana draga, pe care am prevenit-o inainte de a scrie impresia mea pe blog de faptul ca nu mi-a placut prea tare (asa ca sper sa nu o ia personal si sa continue sa-mi faca recomandari).
Mai citisem inainte un volum din aceeasi serie, si anume "Piramide". La fel si acela mi s-a parut comic, dar totodata sec, parca ii lipseste ceva, nu as putea defini ce, dar nu ma tine cu rasuflarea taiata.
Poate e doar problema mea, m-am obisnuit cu literatura comerciala si nu mai am rabdare sa "gust" o carte deosebita.
In orice caz, o recomand. Parerea e pur personala.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...