elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

14 ianuarie 2018

Rămășițele zilei - Impresiile mele

M-am hotarat sa citesc acest roman in momentul in care am aflat castigatorul premiului Nobel pentru literatura de anul trecut si anume: Kazuo Ishiguro. Cateva luni mai tarziu am reusit sa o imprumut de la bookster si sa o citesc.

Este un roman clasic, destul de mic si bine scris. Nu te plictiseste prin detalii si descrieri plictisitoare. E o povestire a unei intamplari din viata unui majordon, sau cel putin eu asa am perceput-o.
Cei care indragest romanul clasic englezesc cu siguranta il vor indragi si pe acesta.
Am inteles ca a fost si ecranizat asa ca pentru cei care nu au timp de lecturat este si acesta o varianta.
Dupa parerea mea este un roman care merita citit si sper sa reusesc sa mai citesc si alte romane ale acestui autor premiat cu Nobelul.
Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...