elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

10 martie 2018

Amsterdam - Impresii

As descrie aceasta carte ca fiind o lectura de maxim doua zile (cam atat mi-a luat mie sa o citesc).
Este o carte usor de citit si cu un continut simplu as putea spune. Aveam asteptari mai mari de la ea, asa ca pot spune ca sunt usor dezamagita.

Am aflat de ea cautand carti care descriu orasul Amsterdam. Nu mai stiu exact unde am gasit referite despre ea, dar ma asteptam sa ma faca sa visez ca sunt acolo, in Amsterdam. Sa ma faca sa imi doresc sa ma duc in locul acela. Este descris orasul, dar in doua fraze si cam atat. Din pacate din punctul asta de vedere m-a cam dezamagit. In rest este o carte buna, cu o poveste scurta si la obiect. As putea-o incadra chiar la satira, avand in vedere lectia de viata pe care o ofera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...