elefant.ro

Postare prezentată

Invitatie la vals - Citate

"Nu mai am putere sa vreau." "Se sinucide cineva ajuns în vîrful piramidei sociale dupa ce a gasit cheia care descuie usa t...

22 martie 2018

Maestrul şi Margareta - Impresii

Este o care pe care mi-a recomandat-o o fosta colega de facultate. Mi-a luat ceva pana m-am convins sa o citesc, si mi-a luat ceva si pana am reusit sa o termin de citit, aproape doua luni.
Nu as zice ca e o carte urata, dar nici nu m-a atras prea tare stilul scriitorului si povestea in sine care e o amestecare de stiluri, as zice eu, intre sf, mistic, istoric si religios. Sincera sa fiu nu stiu la ce gen as incadra-o. E o care grea, dar merita citita, poate altor persoane (Ana zicea ca e cartea ei preferata) au alta viziune asupra ei.
Eu recunosc ca-mi vine greu sa citesc autorii rusi, nu ca as avea ceva cu ei, dar iti necesita o concentrare mai mare decat de exemplu a unui scriitor american sau englez.
Acestea fiind zise va urez lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai populare postari din ultima saptamana...